Jak założyć sklep internetowy?

Metoda, która umożliwia dotarcie handlowcom do większego grona klientów jest stale rozwijający się rynek e-commerce. Wśród innych krajów europejskich w Polsce, w ostatnich latach, notuje się stały wzrost nowopowstałych sklepów internetowych. Samo założenie sklepu nie jest skomplikowane, ale warto pamiętać o innych etapach rozwoju biznesu.

Ważny jest pomysł, wybór asortymentu, branży i grona odbiorców. Oczywiście warto sprawdzić konkurencję, ocenić słabe i mocne strony, może przeprowadzić badanie marketingowe? Strategia jest o tyle ważna, że będzie możliwe ocenienie szans na powodzenie. Warto uwzględnić tu ryzyko, koszty i formy finansowania. Im więcej elementów przeanalizujemy, tym lepiej.

Nazwa i domena to kolejne etapy. Nazwa powinna być przemyślana i dobra. Co to oznacza? Musi być odpowiednio krótka, łatwa do zapamiętania, nie wzbudzająca wątpliwości co do pisowni i dostosowana do charakteru biznesu. Domena, zawierająca nazwę firmy powinna być dostępna (można to sprawdzić w sieci) i najlepiej z końcówką „pl”. Chyba, że w planach jest ekspansja zagraniczna. Kolejnym wymogiem formalnym jest założenie działalności gospodarczej. Dziś nie jest to już tak skomplikowane, jak przed laty, choć zajmuje sporo czasu. Większość procesów przeprowadzimy w Urzędzie Miasta, w ramach tzw. jednego okienka. Konieczne będzie uzyskanie numeru Regon, NIP, założenie konta firmowego, wybór formy opodatkowania, zamówić firmową pieczątkę, zgłosić się do ubezpieczeń w ZUS i fakt rozpoczęcia działalności do Państwowej Inspekcji Pracy.

KREDYTY HIPOTECZNE STYCZEŃ 2018

Po formalnościach w urzędach pozostaje wybór oprogramowania, które jest i kosztowne i czasochłonne. Do wyboru jest skorzystanie z przeciętnej jakości, darmowego oprogramowania, płatnego i lepszego oprogramowania albo stworzonego od podstaw, dopasowanego do potrzeb konkretnego e-sklepu – ta opcja kosztuje najwięcej. Na uwagę podczas wyboru zasługuje lista funkcjonalności, które wykorzystamy w naszym sklepie. Warto na początku przetestować kilka dostępnych systemów pod względem panelu administracyjnego i estetyki, użyteczności dla klienta. Ważne jest doradztwo i serwis gwarancyjny wybranego oprogramowania. Może warto od początku zintegrować oprogramowanie z zewnętrznymi systemami hurtowni, kuriera, porównywarek czy e-mail marketingu? Na rynku dostępnych jest co najmniej kilka programów, które idealnie usprawnią pracę.

Wszelki powyższe kroki mogą być czasochłonne, ale staranne przygotowanie i przemyślany wybór zaowocują w przyszłości.

Najpopularniejsze ogłoszenia:
Bankowe kredyty bez zaświadczeń
Pośrednictwo kredytów hipotecznych
Doradztwo kredytowe dla firm
Bezpłatne doradztwo finansowe

NAJNOWSZA PROMOCJA KREDYTÓW HIPOTECZNYCH 2018ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
+